Thursday, January 13, 2011

OH MY GUCCI!! I BE SPY????????

wow! today i got some news from my friends, someone dengan perasan nye telah menyatakan bahawa saya ZAHIDAH BINTI ZAINAL adalah SPY DIA? hahahha amboi2 cik kak sedap mulut kau kan nak kate aku ni spy?? ape kau ingat kau tu ARTIS KE DOH sampai aku perlu duduk bawah kau? hello!! kau jage mulut kau ye.. agak2 rase nak LAGA2KAN kitorang sangat .. kau cakap depan2 la doh.. baru puas ati.. ni cakap blakang2 ape cite bai?? ayoyoyoy! eh sudah ek, jgn nak kacau idup aku lagi dengan kawan2 aku.. coz we all skrg memg terasa sangat bahagia tgother.. ada kawan2.. so memg ta terasa nak stalker idup kau.. so PLZZ sangat jangan stalker orang lagi ok?? we are matured now..... tade mase lagi nak gado2 cam budak2 ye...








p/s : muke biar ta cantek janji ati Baek :D

No comments:

Post a Comment